loading...
سوباساعشقم
سانایی بازدید : 28 نظرات (0)

صبح روز جمعه که خانوادگی برای گشت وگذار رفتیم بیرون وسط راه به نرگس اینا برخوردیم

کلی سلام و احوال پرسی کردیم وتقریباً تمام روز باهم بودیم پسر ها بادخترای نرگس بودن تازه  دیزی و سوسوکه هم بودن من و نرگس و سانی و سانامی و سارینا باهم سوبا و میزوگی هم باهم حرف میزدیم یدفعه چشمم به ماسارو افتاد که  با النور بحثشون گل کرده بود اما به رو خودش نمیاره که عاشقشه
 من اونشب تلفنی به نرگس جون گفتم اونم گفت سعی میکنه ببینه عشق دوطرفه است یانه حدوداً یه هفته میگذره وقتی میفهمیم همدیگرو دوستدارن تصمیم مگیریم به هم نزدیکترشون کنیم برا همین دست به کار شدیم یاد موضوع خاستگاری سوسوکه با دیزی افتادم و شروع کردم به تحریک ماسارو خلاصه اینجوری شد که:
ماسارو به خاطر زیباییش دخترای زیادی جذبش میشدن من گفتم قراره یه مهمانی دوستانه ترتیب بدم که کل و فامیل و دوستامون توشن
اونم از خوشحالی ترکید
بعد بهش گفتم توی مهمانی مراقب النور باشه  اما مواظب باشه عاشقش نشه
گفت چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گفتم یکی دیگه اونو میخواد
ماسارو با عصبانیت گفت اون کیه؟
گفتم نمیدونم ولی جوان لایقیه
-چرا خودش رو دعوت نمیکنین از النور جونش  مراقبت کنه؟
-چون نمی تونه چون این مهمانی دوستانه است
ماسارو با خشم بیشتر گفت:کاری میکنم النور از خوشحالی قش کنه
خب این از ماسارو حالا نوبت به النور میرسه نرگس تحریک اون به عهده گرفته:
گفته :تو مهمونی  نباید عاشق ماسارو بشه  چون اون خواطر خواه های زیادی داره و ممکنه رد بشه
اونم گفته: که اشتباه میکنی مامان
بلاخره اونم وارد رقابت شد اونشب خیلی به النور خوش گذشت 
ماسارو اونشب اعتراف کرد که النورو دوست داره واگه میشه . . . . .
گفتم خودم میدونستم عزیزم اشه یه شب  میریم خونشون
حالا از اونطرف نرگس تلفن کرد و گفت که از زیزر زبون دخترش بیرون کشیده که عاشق پسرمه
 وبعد از خواستگاری میشه:
بادابادا مبارک  بادا ایشاالله مبارک بادا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دختر یازده ساله ام وبخاطر این که درکارتون فوتبالیست ها ازشخسیت سوباساخوشم امد تصمیم به ساخت این سایت شدم تاعکس هاوداستان های کارتون فوتبالیست هابه خصوص مربوط به سوباسا رو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 203
  • بازدید کلی : 4,273