loading...
سوباساعشقم
سانایی بازدید : 28 نظرات (0)

بچه ها  گفم اينجا ها برف اومده من الان كنار پنجره اتاقم نشستم دارم با كامپيوتر كار ميكنم اخه كامپيوترم كنار پنجرس بعد اتاق منم وصله به بالكن خونمون و پنجره هم به داخل بالكن باز ميشه تازه  رو به روي خونه ما پارك شهرمون هس از پنجره هم نيگا ميكنم خيلي خوشگله

واي نمي دونين از پنجره يه سوز سردي مياد توي اتاقم كه الان دارم یخ می کنم سبز

وااي نه

اخ نكن

 بد جنس

نه

 تورو خدا نكن

يخ كردم

..........................................................................................

.......................................................................................

.......................................................................................

.......................................................................................

وای ميدوني چي شد داشتم مي نوشتم كه سوبا با يه سطل كه توشو پر برف كرده بود اومد بالا سرم همه رو خالي كرد رو سرم . شما كه داشتين اون نقطه چينا رو ميديدين من رفتم برفا رو تكون دادم و خودمو خشك كردم عصبانی

اي بابا

سوبادوباره داری چی کار می کنی

 

اه  نكن

........................................................................................

سوبادوباره امد معذرت خواهی کردو  برفا رو از زمين جمع كرد خالي كرد توي يقه من

اصلا من اینقدر ناراحتم که نگو ونپرسناراحت

حالا شما جای من باشین چی کار می کنین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دختر یازده ساله ام وبخاطر این که درکارتون فوتبالیست ها ازشخسیت سوباساخوشم امد تصمیم به ساخت این سایت شدم تاعکس هاوداستان های کارتون فوتبالیست هابه خصوص مربوط به سوباسا رو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قالب چطوره
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 209
  • بازدید کلی : 4,279